В рамках акції «16 днів проти насильства» в нашій школі було проведено тренінгове заняття для вчителів за програмою «Повага Дією», яка служить інструментом, що покликаний допомогти викладачам та учням у досягненні миру і поваги у своїй громаді, школі, класі. Тренінг є дуже інтерактивним і демонструє вчителям, яким чином виглядає кожен урок. Вчителі не тільки побачили, як проводиться кожна вправа, але також отримали можливість дослідити свої емоції і обговорити ці питання у своєму житті і спільноті. І нарешті, навчання закінчилося обговоренням учасниками планів подальших дій щодо вирішення проблеми знущання, виховання взаємоповаги, уваги один до одного і здорового спілкування у своїх власних громадах.
Головне завдання при перегляді відео – заохотити присутніх говорити про проблему і сприяти їх емоційному відкриттю. Програма «Повага Дією» повинна стати каталізатором, щоб допомогти вчителям у роботі з учнями, школою та громадою для вирішення широкомасштабної проблеми.
Вправа «Розірване серце» допомогла групі поділитися своїми почуттями та емоціями, а також стала елементом самопізнання.
Вправа «Небайдуже ставлення». «Турботлива істота» стала створенням турботливого, небайдужого, співчутливого ставлення і співпраці. Ця вправа дала уявлення про те, що діти хотіли б залишити за межами своєї класної кімнати. Завдання вчителя – спонукати дітей створити свою власну “турботливу істоту” і спонукати їх взяти на себе зобов’язання прагнути позитивних змін у класі. Ця вправа допомагає учням створити свої власні колективні домовленості.
НЕ СМІЙСЯ З МЕНЕ (Слухання пісні) із заплющеними очима. Кожен мав різні емоції, думки, навіяні піснею.
Вправа «Сильний трюк» показала, що у кожного з нас є наш власний життєвий досвід і, що різні люди переживають різні речі та демонструє, що ми не самотні, що інші також стикаються з подібним. Це також показує, що кожен з нас має різний досвід щодо переживання зневаги і що у нас різні точки відліку.
На завершення тренінгу були наведені приклади того, що може бути зроблено у нашій школі та яким чином адаптувати програму для своєї школи, до своїх учнів, і свого колективу. |