Завдання
для індивідуальної роботи учнів
на період карантину в школі.
2-А, 2-Б кл.
Природознавство: Опрацювати (с. 94 – 100);
Літературне читання: Прочитати (с. 58 – 67);
Математика: Опрацювати (с. 101 – 108);
Основи здоров’я: Опрацювати (с. 80 – 84);
Українська мова: Опрацювати (с. 101 – 110);
Англійська мова: Повторити кольори, виготовити листівку (Впр. 4, ст. 77), вивчити слова (Впр. 1, ст. 78), письмово (Впр. 4, ст. 81).
3-А, 3-Б кл.
Вчити і писати неправильні дієслова (кінець підручника), працювати в зошиті на друкованій основі.
4-А, 4-Б кл.
Українська мова: Опрацювати (с. 119 – 124), вивчити правила (с. 119 – 121);
Читання: Опрацювати (с. 71 – 78), (с. 79 – 86), вивчити напам’ять (с. 84, 85);
Математика: Опрацювати (с. 104 - 112);
Природознавство: Опрацювати (с. 102 – 113);
Я у світі: Опрацювати (с. 76 – 84);
Англійськамова: Вчити і писати неправильні дієслова (початок підручника), працювати в зошиті на друкованій основі.
5 кл.
Основи здоров’я: Опрацювати § 20, вкажіть ознаки впевненої поведінки (письмово в зошитах);
Математика §: Опрацювати 31, 32, 33;
Інформатика: Опрацювати § 3.4 – 3.5 (Розділ 3), урок № 20, 22 (зошит);
Зарубіжна література: Прочитати Елеонор Портер «Полліана»;
Історія: Опрацювати § 17, 18, 19;
Природознавство: Опрацювати § 30, 31, 32;
Українська література: Прочитати в підручнику (ст. 170 – 189);
Українська мова: Опрацювати §34; Виконати (Впр. 313, 319);
Англійськамова: Вчити і писати неправильні дієслова (кінець підручника - перший листок), працювати в зошиті на друкованій основі, читати і перекладати казку В.-1 ст.138-141.
6-А, 6-Б кл.
Історія стародавнього світу: Повторити § 24-31, опрацювати § 32;
Зарубіжна література: Прочитати Володимир Галактіонович «Сліпий музикант»;
Географія: Опрацювати § 30 – 35;
Інформатика: Опрацювати § 4.1 – 4.2 (Розділ 4);
Математика 6-А: Опрацювати § 38 – 40, виконати (Впр. 1020 – 1032, 1037 – 1044, 1061 – 1075, 1080 – 1083);
Математика 6-Б: Опрацювати «Порівняння раціональних чисел», «Додавання від’ємних чисел», «Додавання чисел з різними знаками»;
Біологія: Опрацювати § 33 – 36, виконати завдання (с. 164);
Українська мова: Опрацювати §40 – 44, виконати (Впр. 320, 321, 328, 329, 336, 344, 359);
Англійська мова: Опрацювати §3, 6; Діалог «My favorite food» (письмово); Повторити правило (злічувані і незлічувані іменники); Виконати (Впр. 4, ст. 111).
7 кл.
Хімія: Опрацювати § 14, 15; Виконати № 106, 107 (ст. 91);
Англійська мова: Повтрити Л.О. теми «Cmpm»; Написати правила гри; Привила виживання tag-questions;
Українська література: Прочитати Г. Тютюнник «Вогник далеко в степу»; О. Стороженко «Скарб»; Б. Ленкий «Мишка (Казкка для дітей: для малих і великих)»;
Основи здоров’я: Опрацювати § 30, виконати вправи для зняття втоми (с. 188);
Українська мова: Опрацювати § 23 - 25, виконати (Впр. 198, 204, 207);
Біологія: Скласти 12 тестових завдань по темі «Травлення, дихання та транспорт речовин у тварин»;
Фізика: Опрацювати § 14, 17 (Фізика 8 кл.), виконати (Впр. 14, 17 (Фізика 8 кл.));
Алгебра: Опрацювати § 18, 19; Виконати (Впр. 695, 697, 750, 751);
Геометрія: Опрацювати § 13, записати в зошит і вивчити правила; Виконати (Впр. 386, 388, 390);
Географія: Опрацювати § 36 – 38;
Зарубіжна література: Вивчити вірш К. Симонова «Жди мене»; Прочитати Е. По «Золотий жук»; Написати чорновий варіант твору на одну із тем: «Символіка образу пурпурових вітрил в повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила»», ««Пурпурові вітрила» О. Гріна – символ мрій», «Яким я уявляю майбутнє Грея і Асоль»;
Історія України: Повторити § 10 – 13; Опрацювати § 14;
Всесвітня історія: Опрацювати § 14, 14.
8-А, 8-Б кл.
Географія: Опрацювати § 25 – 27;
Геометрія 8-А: Опрацювати § 11, 13, 14; Виконати (Впр. 536, 538, 539, 541, 543, 545, 546, 606, 614, 632, 635, 636);
Алгебра 8-А: Опрацювати § 15 – 17; Виконати (Впр. 307 – 315, 319, 320, 332 – 339, 350 – 357);
Геометрія 8-Б: Опрацювати § 10 – 14;
Алгебра 8-Б: Опрацювати § 15 – 19; Виконати (Впр. 309, 311, 313);
Зарубіжна література: Читати героїчний епос «Пісня про Роланда»;
Історія України: Повторити § 25; Зошити для перевірки знань (№ 3 ст. 190);
Всесвітня історія: Опрацювати § 16;
Основи здоров’я: Опрацювати § 8, скласти пам’ятку «Як уберегтися від ВІЛ-інфікування»;
Фізика: Опрацювати § 26 – 30, виконати (Впр. 26, 27, 30);
Біологія: Опрацювати § 34 – 35, складіть порівняльну характеристику кісткових і Хрящових риб (письмово);
Хімія: Опрацювати § 19, виконати (Впр. 169, 174);
Українська мова: Повторити правила про однорідні члени речення, опрацювати правила про однорідні й неоднорідні означення;
Українська література: Опрацювати біографію В. Підпалого; Прочитати вірші В. Підпалого «Тиха елегія», «Запросини»;
Англійськамова: Вивчити твір В.-1 ст.108-109 , повторити неправильні дієслова.
9 кл.
Хімія: Опрацювати § 20 – 22;
Англійська мова: Вивчити нові Л.О. (ст. 120); Читати, перекладати (Впр. 3, ст. 124 – 127);
Біологія: Опрацювати § 49 – 56; Користуючись рис. 112, 117, складіть схему основних етапів гаметогенезу (письмово);
Основи здоров’я: Опрацювати § 9, назвіть позитивні й негативні чинники життя (письмово);
Фізика: Опрацювати § 24 – 27;
Алгебра: Опрацювати § 16 – 18; Виконати (Впр. 435, 438, 507, 509, 514, 518);
Історія України: Опрацювати § 21;
Всесвітня історія: Опрацювати § 15, завдання для перевірки знань (№ 1 ст. 187);
Правознавство: Опрацювати § 14;
Інформатика: Опрацювати § 17 – 18;
Геометрія: Опрацювати ст. 12, 23 – 26; Виконати (Впр. 14, 15, 17 (ст. 21); 1 (а, в, ж), 2 (а, в), 5 (а, в) (ст. 38));
Українська мова: Повторити правила про складнопідрядні речення, опрацювати правила про складнопідрядні речення з кількома підрядними;
Українська література: Повторити біографію Т.Г. Шевченка; Прочитати поему «Гайдамаки»;
Географія: Опрацювати § 28 – 31;
Зарубіжна література: Прочитати вірші Генріха Гейне («Чому троянди немов неживі», «Коли розлучаються двоє», «Не знаю, що стало зо мною…», «Вічні промені ясні», «Вмирають люди і роки», «Хотів би я слово єдине…»).
10 кл.
Географія: Опрацювати § 30 – 32;
Зарубіжна література: Опрацювати біографію Волта Вітмена (скласти хронологічну таблицю);
Геометрія: Опрацювати § 11; Виконати (Впр. 402, 405 (в), 407);
Інформатика: Опрацювати § 2.3 – 2.4;
Історія України: Опрацювати § 21;
Всесвітня історія: Повторити § 19 – 21;
Правознавство: Опрацювати § 16;
Алгебра: Опрацювати § 14 – 18;
Фізика: Опрацювати § 38 – 45; Виконати (Впр. 33 (3), 34 (2), 35 (5), 36 (4), 37 (2), 39 (2));
Біологія: Опрацювати § 24, 25; Замалювати узагальнену схему клітинного циклу;
Українська література: Прочитати М. Коцюбинський «Тіні забутих предків», О. Кобилянська «Земля»;
Англійська мова: Вивчити фразові дієслова (ст. 196 – 202); Проект (Впр. 7, ст. 84);
Хімія: Опрацювати § 18, 24; Виконати (Впр. 168, 171, 241 – 243).
11 кл.
Хімія: Опрацювати § 15, 16;
Біологія: Опрацювати § 27, 28; Відповісти на запитання: від чого залежить ступінь відокремленості популяції одного виду? (письмово);
Екологія: Опрацювати § 12;
Фізика: Опрацювати § 38 – 43; Виконати (Впр. 29 (4), 30 (4), 31 (4));
Історія України: Опрацювати § 22, повторити § 20 – 21;
Всесвітня історія: Опрацювати § 18, повторити § 17;
Інформатика: Опрацювати § 3.4 – 3.5;
Алгебра: Опрацювати § 24, 25; Виконати (Впр. 24.1, 24.4, 24.10, 25.1);
Геометрія: Опрацювати § 27; Виконати (Впр. 1036, 1038, 1040, 1410, 1411, 1412);
Економіка: Опрацювати Т. 6, 7 (ст. 89 – 102, 103 – 107);
Українська мова: Повторити відомості про текст, його основні ознаки; Повторити інформацію про складне синтаксичне ціле, способи зв’язку речень у тексті;
Українська література: Дочитати твори «Зачарована Десна», «Україна в огні»; Зробити конспект по темі: «Українська література другої половини ХХ століття»;
Зарубіжна література: Прочитати роман Альбера Камю «Чума»; Опрацювати біографію Ернеста Хемінгуея (скласти хронологічну таблицю);
Англійськамова: В.4 ст.183,в.3 ст. 165, в.4 ст.165 ,в 8ст.169-вивчити,нові слова ст.168 вчити. |