Четвер
25.04.2024
23:34
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Монастирищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2

Пам'ятка «Як готувати домашні завдання»

• Активно працювати на уроці: уважно слухати та відповідати на запитання.

• Якщо щось незрозуміло, не соромитися запитувати.

• Уважно й докладно записувати завдання з кожного предмета.

• Учитися користуватися довідниками та словниками, щоб уміти з'ясовувати значення незнайомих слів і висловів.

• Навчитися знаходити необхідну інформацію з допомогою комп'ютера.

• Складний матеріал уроку треба повторити того ж дня, щоб відразу закріпити його та запам'ятати.

• Виконуючи домашнє завдання, слід не лише думати, що треба зробити, а ще й з'ясовувати, з допомогою яких засобів і прийомів цього можна і досягти.

• Не соромитися звертатися по допомогу до дорослого й однокласників.

• Перед виконанням домашньої роботи слід переконатися в тому, що в щоденнику записані всі завдання.

• Треба визначити послідовність виконання завдань і час, потрібний для виконання кожного з них.

• На письмовому столі має лежати тільки все необхідне для виконання одного завдання, після чого зі столу прибираються вже використані матеріали та готується навчальне приладдя, необхідне для виконання наступного завдання.

• У процесі підготовки домашнього завдання слід робити перерви.

• Вивчаючи заданий матеріал, треба спочатку його зрозуміти, а вже потім запам'ятовувати.

• Перед виконанням письмової роботи необхідно вивчити всі правила, які можуть стати у нагоді.

• Читаючи підручник, треба ставити собі запитання за текстом.

• Дізнаючись про нові поняття і явища, треба пов'язувати їх за змістом із уже відомими.

• Велике завдання необхідно розділяти на частини й працювати над кожною з них окремо.

• Готуватися до творів і доповідей треба заздалегідь, рівномірно розподіляти навантаження, а не залишати таку відповідальну роботу на останній день.

• Необхідно вміти користуватися мапами й схемами та використовувати їх під час підготовки усних уроків.

• Треба складати план усної відповіді й перевіряти себе за ним.

 

Як писати реферат

1. Визначити тему.

2. Підібрати літературу:

а) документи, першоджерела;

б) монографії, довідники, збірники;

в) газетні та журнальні матеріали.

3. Ґрунтовно вивчити літературу. Читаючи книги, необхідно робити виписки цитат, основних думок.

4. Скласти список розділів, який може і бути планом реферату.

5. Продумати план реферату, можливе його розширення.

6. Систематизувати опрацьований матеріал.

7. Остаточно продумати та уточнити план реферату.

8. У кінці реферату слід подавати список використаної літератури.

9. Бібліографічний опис джерела списку літератури подається за такими правилами:

- для книг слід вказати: прізвища та ініціали авторів, назви книг, підзаголовкові дані, місця і назви видавництв, роки видань, кількість сторінок;

- для журнальних статей зазначають: прізвища та ініціали авторів, повні назви статей, скорочені назви журналів, роки, номери, томи, випуски, сторінки;

- для статей із книг та неперіодичних збірників повинні бути зазначені прізвищі та ініціали авторів, назви статей, видань, у яких вміщені статті, місця видань, видавництва, роки видань, сторінки.

 

Як працювати з підручником

1.Почитай увесь навчальний матеріал з метою загального ознайомлення зі змістом.

2.З'ясуй значення незрозумілих слів, термінів, понять і висловів за допомогою словника, по записах у робочому зошиті.

3.Розділи навчальний матеріал на частини для кращого засвоєння.

4.Визнач головну думку автора, зроби записи у формі плану, тез.

5.Прочитай текст ще раз і постарайся переказати його зміст по пам'яті.

 

Як скласти план тексту підручника

1.Прочитай заголовок параграфа і подумай: який зміст закладено в заголовок?

2.Прочитай уважно даний параграф і виділи в ньому нові терміни (з'ясуй їх).

3.Розглянь і постарайся зрозуміти малюнки і їх частини, що відносяться до тексту.

4.Прочитай текст окремо по абзацам і визнач, про що йдеться в кожному абзаці.

5.Склади план прочитаного тексту (пунктам плану можуть бути заголовки абзаців).

6.Перекажи за складеним планом увесь текст постарайся зрозуміти і запам'ятати його зміст.

7.Дай відповіді на всі запитання в кінці параграфа або на запитання, поставлені вчителем.

 

Як працювати з текстом параграфа

1.Уважно прочитай текст параграфа, запитання і завдання до нього.

2.Знайди у тексті відповіді на поставлені питання. Виконай усі завдання.

3.Запам'ятай усі терміни та поняття.

4. Склади план своєї розповіді.

5. Перекажи зміст тексту відповідно до складеного плану, використовуючи у своїй розповіді нові терміни, поняття.

 

Як вивчити вірш

1. Починай готувати уроки з вивчення вірша.

2. Тихо прочитай вірш. Пам'ятай: читаєш вірш для того, щоб ви­вчити. З'ясуй усі незрозумілі слова і звороти.

3. Голосно прочитай вірш. Намагайся відчути його ритм.

4. Прочитай вірш втретє — голосно й виразно.

5. За дві хвилини повтори вірш уголос напам'ять 2—3 рази, за не­обхідності зазираючи в текст. Спробуй уявити події, описані у вірші, або його настрій.

6. Через три години двічі-тричі повтори вірш, не зазираючи в текст.

7. Перед сном ще раз повтори вірш.

8. Наступного ранку спочатку прочитай вірш, а потім розкажи на­пам'ять.